Dodany: 2020-03-26
Kategoria: Motoryzacja
Tanie felgi do Audi A5. Ogłoszenie następuje po petycji złożonej przez Synergies Castings i Kosei Minda Aluminium Company. Chiny, Korea Południowa i Tajlandia przez kolejne pięć lat w celu ochrony interesów krajowych producentów. Powiadomienie Dyrekcji Generalnej ds. Środków Odwoławczych (DGTR) z dnia 29 marca ogłosiło nałożenie cła w wysokości od 0,08 USD do 2,15 USD za kg na przywóz kół jezdnych ze stopów aluminium (ARW) o średnicach od 12 cali do 24 cali, które są importowane z wyżej wymienionych trzech krajów. Całkowity przywóz ARW z tych krajów spadł z 82,06% w roku bazowym 2014-2015 do 61,65% w okresie objętym dochodzeniem (od 1 kwietnia 2017 r. Do 31 marca 2018 r.). Trend ten doprowadził do odbarwienia decyzji. Jednakże, w przeciwieństwie do powyższej tendencji, przywóz z innych krajów wzrósł ponad dwukrotnie z 17,94% do 38,35% w okresie objętym dochodzeniem, odnotowano w powiadomieniu. Przed nałożeniem środków antydumpingowych w tej przestrzeni było tylko 4 lub 5 graczy, których liczba wzrosła do dziewięciu, a wielu czeka w kolejce, aby dołączyć do branży, mówi Satya Kacheria, CEO Neo Wheels, jednej z firm wspierających recenzję Petycja. Mówiąc o nadchodzących ogromnych możliwościach w przestrzeni ARW, dodał: „Zapotrzebowanie na felgi aluminiowe będzie w nadchodzących latach gwałtownie rosło dzięki nowym technologiom samochodowym. Źródła branżowe sugerują, że na dzień dzisiejszy indyjscy producenci zainwestowali w to ponad 2500 Rore crore pionowe w ciągu ostatnich 4-5 lat, zapewniające zatrudnienie ponad 6000 osób. Ogłoszenie pojawiło się po petycji złożonej przez Synergies Castings i Kosei Minda Aluminium Company. Te dwie firmy stanowią 40,29 procent ogólnej indyjskiej produkcji felg aluminiowych.
Odp.: Farba nie przykleja się do aluminium, chyba że powierzchnia została poddana obróbce. Obróbka aluminium wymaga kilku kroków, w tym trawienia kwasem. Możesz polerować felgi aluminiowe po ustaleniu, jaki rodzaj obróbki powierzchni zostały poddane fabrycznie. Niektóre marki farb do kół są specjalnie opracowane do pracy na felgach aluminiowych. P: Ile puszek potrzebuję do pomalowania czterech kół? Odp.: Zależy to od wielkości kół i liczby nałożonych warstw. Ponadto większość producentów zaleca stosowanie podkładu i lakieru nawierzchniowego oprócz farby. Możesz potrzebować od dwóch do czterech puszek farby. P: Kiedy mogę prowadzić samochód po pomalowaniu kół? Odp.: Nawet jeśli farba wydaje się sucha, nadal może być miękka i podatna na zadrapania i zadrapania. Ważne jest, aby produkt mógł się utwardzić przez chwilę, zanim zaczniesz jeździć samochodem za pomocą świeżo pomalowanych kół. Przeczytaj instrukcje producenta. Naszym wyborem najlepszej farby do kół jest farba VHT Gloss Black Wheel Paint. Ma doskonałą ochronę przed ciepłem, leży na gładkim i grubym i jest łatwy w aplikacji. Szybko schnie, tworzy profesjonalny wygląd i trochę się zmienia.
Liebetreu podzielił się sposobami na uniknięcie najczęstszych błędów montażu i wyważania podczas ostatniej wizyty Modern Tire Dealera w siedzibie Hunter w Bridgeton, Mo. Poprosiliśmy również innych producentów sprzętu do montażu i wyważania o rozwiązanie typowych problemów. Respondentami byli: Dave Scribner, kierownik ds. Rozwoju produktu w CEMB USA / BL Systems Inc., Don Vanderheyden, dyrektor ds. Marketingu w Hennessy Industries Inc., oraz Kevin Jones, kierownik ds. Produktów do obsługi kół w dziale usług kół obrotowych w Vehicle Service Group. Scribner nakreślił sposoby uniknięcia pięciu typowych błędów montażu opon, a także czterech błędów wyważenia. Na stołowych zmieniaczach opon unikaj używania zębów szczęki zaciskowej do aluminiowych kół zaciskowych, które uszkadzają felgę. „Zawsze poza aluminiowymi obręczami zaciskowymi. Systemy dociskania stopki są znacznie łatwiejsze do popychania koła z poluzowanym stopniem opony, gdy jest on zaciśnięty na zewnątrz, ”mówi Scribner. Aby zapobiec uszkodzeniu opony i felgi, koła o odwróconym środku koła można zdemontować i zamontować tylko po zamocowaniu do góry nogami, aby upuścić środkowa strona balkonu jest najbliżej kołnierza, zawsze skierowana do góry. „Koło z ujemnym przesunięciem jest zawsze podejrzane” - mówi Scribner.
640i Gran Coupe zaczął od 81.500 $, podczas gdy 640i xDrive został sprzedany za 84.500 $. Ceny za szczytowe 650i rozpoczęły się od 93 100 USD, podczas gdy w wersji z napędem na wszystkie koła trzeba było zapłacić dodatkowe 3000 USD, co oznacza niesamowitą 96 100 USD. Lista wyposażenia opcjonalnego jest bardzo długa, więc cena za dobrze wyposażoną lub w pełni wyposażoną Serię 6 w jednym z trzech stylów nadwozia mogłaby z łatwością trafić do wygórowanej kwoty 125 000 - 130 000 USD. Wśród zalet serii 6 były wyróżniająca się stylizacja zewnętrzna, bogate wyposażenie standardowe, doskonałe materiały wewnętrzne i mocny silnik. Z drugiej strony wspomniano o krzykliwych MSRP oraz miernym wnętrzu i przestrzeni ładunkowej. Część mechaniczna jest dość niezawodna, ale ze względu na znaczne poleganie na elektronice możliwe są problemy i usterki. W ciągu swojego życia trzecia generacja serii 6 przeszła przez sześć oficjalnych wycofań producenta z audi felgi kilku problemów, takich jak awaria pompy wodnej z chłodzeniem turbo, silnikbłędy oprogramowania i problemy z chłodnicami zaworu EGR.